Tuesday 26 March 2013

Saya Si Gedempol

Hi all,

Salam perkenalan untuk semua...

Oh ye saya si gedempol... kali ini saya tak akan malu mengaku yang saya wanita gedempol yang berusaha untuk menjadi wanita sihat dan cantik dari segala serbi. Mari berkenalan, saya seorang pengurus binaan, berusia 33 tahun, sudah bersuami, masih tidak dikurniakan zuriat, berat 90kg dengan ketinggian 166cm.

Dengan BMI 32.66 saya memang gedempol. Tapi masih menyimpan cita-cita untuk menguruskan diri supaya saya kekal sihat, bertenaga dan bila dah sihat pastinya kecantikan diri akan terserlah semula jadi. Itu harapan dan cita-cita saya buat masa ini.

Saya nak berubah. Berubah menjadi seorang wanita yang lebih baik... mungkin tidak sempurna tetapi seakan-akan sempurna. Sesuatu yang sempurna biasanya adalah sesuatu yang sihat dan cantik sama ada dipandang dari mata kasar atau pun secara halus, fizikal ataupon mental.

Bukan mudah untuk berubah. Banyak cabaran dan halangannya. Saya akan terus cuba dan berusaha. Maka di sini saya akan cuba merekodkan sesuatu yang mempunyai kebaikan untuk dikongsi bersama dari kaca mata saya.

Doakan supaya blog ni dapat memberi kebaikan kepada semua yang membaca. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment